کارگری: ورزش جانبازان و توان‌یابان راهبردی‌ترین فدراسیون است

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان از نگاه ورزش کشور، راهبردی‌ترین و مهم‌ترین فدراسیون است.

به گزارش ایرنا، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک روز یکشنبه در مراسم معارفه کوهپایه‌زاده به عنوان رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در این ماه عزیز و عظیم بتوانیم در مسیر خودسازی و تعالی بهره لازم را ببریم. در آستانه ورود به سال جدید هستیم. آغاز سال ۱۴۰۳ را پیشاپیش به شما تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: از زحمات همه همکاران طی این چند سال به ویژه در سال ۱۴۰۲ که به موفقیت تاریخ‌سازی کاروان کشورمان در هانگژو منجر شد تشکر و قدردانی می‌کنم. از دکتر اسبقیان به طور ویژه تشکر می‌کنم، او در سال‌های مدیریتشان در فدراسیون اقدامات ارزشمندی به ثمر رساندند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: معتقدم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان از نگاه ورزش کشور، راهبردی‌ترین و مهم‌ترین فدراسیون است چرا که در این مجموعه به جامعه جانبازان و توان‌یابان خدمت می‌کنیم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این فدراسیون بازدید کردند و در جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و توان‌یابان حضور پیدا کردند و بارها در سخنانشان به موفقیت ورزشکاران پارالمپیکی اشاره فرموده‌اند. همچنین سایر مسئولین کشور از موفقیت‌های ملی پوشان جانباز و توان‌یاب تقدیر و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان مهم و ارزشمند است. شما در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دیدید که ورزشکاران ما ۳۲ بار رکورد آسیا و جهان را شکستند و موفقیت تاریخی را خلق کردند. سیاست ما در کمیته ملی پارالمپیک بر این است که جایگاه حقیقی ورزش جانبازان و توان‌یابان را در ورزش کشور نهادینه کنیم. به همین منظور برای تداوم موفقیت‌های این فدراسیون که از زمان خسروی‌وفا آغاز شده و تاکنون ادامه دارد باید فردی برای ریاست انتخاب می شد که توانمندی، صلاحیت و شایستگی لازم را داشته باشد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: کوهپایه‌زاده فردی دین محور، اخلاق مدار، انسانی علمی و مدیر کاری است که می‌تواند مسیر فدراسیون را بر مدار موفقیت حفظ کند. کمیته ملی پارالمپیک هم همچون گذشته از فدراسیون برای رسیدن به اهدافش حمایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha