۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85421339
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین آکوا پرو از شرکت آبگونه

بهداشت آب شرب مصرفی به عنوان یکی از شاخص‌های سلامت فیزیکی بدن انسان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تأمین آب شرب بهداشتی به سادگی و تنها با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی امکان پذیر خواهد بود.

بهداشت آب شرب مصرفی به عنوان یکی از شاخص‌های سلامت فیزیکی بدن انسان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تأمین آب شرب بهداشتی به سادگی و تنها با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی امکان پذیر خواهد بود. انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی، منبعی دائمی و نامحدود از آب شرب پاک و بهداشتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. این تجهیزات در مدل‌های متنوع و بازه قیمتی متفاوت به بازار عرضه گردیده‌اند.

دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین آکوا پرو مجهز به سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، بعنوان یکی از برندهای محبوب و پرفروش، توسط شرکت آبگونه به بازار عرضه گردیده است. تلفیق کیفیت و نوآوری در کنار تکنولوژی پیشرفته برند تایوانی آکوا پرو که اصالتاً شرکتی آمریکایی کانادایی محسوب می‌شود، به عنوان محصولی سلامت محور، در خدمت هموطنان عزیز قرار گرفته که در ادامه به ذکر مشخصات و مزایای آن خواهیم پرداخت.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب اینلاین آکوا پرو

با خرید دستگاه تصفیه آب اینلاین آکوا پرو و استفاده از آب سالم و تصفیه شده، از مزایای گوناگونی بهره‌مند خواهید شد. آب شرب سالم موجب پیشگیری از ابتلا به انواع امراض عفونی دستگاه گوارش مرتبط با مصرف آب آلوده خواهد شد. همچنین با استفاده از تجهیزات تصفیه، منبعی نامحدود و دائمی از آب پاک و گوارا در اختیار خواهید داشت. مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به شرح ذیل می‌باشند:

کیفیت بی‌نظیر آب: دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو توانایی تصفیه آب لوله‌کشی شهری و آب چاه را داشته و قادر به پالایش هرگونه آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب می‌باشد. این عملکرد مطلوب ضمن افزایش خلوص آب و حذف عوامل بیماری‌زا، به تولید آب شرب باکیفیت منجر خواهد شد.

سلامتی بدن: با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و مصرف آب تصفیه شده، از ورود میکروب‌، ویروس، انگل، باکتری، قارچ و سایر آلاینده‌های میکروبی به بدن جلوگیری خواهید نمود. بنابراین مصرف آب بهداشتی موجب پیشگیری از بروز بیماری‌ها و بهبود عمومی سلامت بدن خواهد شد.

کاهش هزینه‌ها: خرید دستگاه تصفیه آب از اتلاف هزینه‌های مربوط به تهیه انواع بطری آب آشامیدنی جلوگیری خواهد نمود. همچنین با توجه به حجم بالای آب تولیدی، هیچگونه محدودیتی جهت مصارف مختلف خانگی مانند آشامیدن، پخت و پز و سایر موارد وجود نخواهد داشت.

دسترسی آسان: تجهیزات تصفیه آب خانگی آکوا پرو امکان دسترسی دائمی و نامحدود به آب سالم و بهداشتی را فراهم خواهند نمود. با خرید دستگاه تصفیه آب، حتی در صورت قطعی موقت برق و یا جریان آب شهری، به میزان کافی آب در اختیار خواهید داشت.

محافظت از محیط زیست: با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دیگر نیازی به استفاده از بطری‌های آب پلاستیکی نداشته و از انتشار مواد غیر قابل بازیافت و آلوده کننده طبیعت، جلوگیری بعمل خواهد آمد. همچنین در مصرف انواع انرژی جهت تولید پلاستیک، بطری و حمل و نقل آنها صرفه جویی خواهد شد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین آکوا پرو از شرکت آبگونه

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت آکوا پرو

شرکت آکوا پرو یکی از تولیدکنندگان برتر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۹۸۸ تأسیس گردیده و دستاوردهای مهمی در زمینه تحقیق، توسعه، طراحی و تولید انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی داشته است. شرکت آکوا پرو تایوان بر کیفیت بالا، عملکرد قوی و طراحی مدرن محصولات تولیدی تمرکز نموده و با ارائه خدمات گسترده، در جلب رضایت حداکثری خریداران نیز موفق بوده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین برند آکوا پرو، یکی از محصولات جدید و باکیفیت این شرکت تایوانی به شمار می‌رود. این تجهیزات با استفاده از فیلتراسیون پیشرفته و سیستم تصفیه اسمز معکوس، قادر به حذف تمامی آلاینده‌های موجود در آب شرب می‌باشند. ذرات فیزیکی معلقی چون شن، ماسه، گچ، آهک و زنگ‌زدگی، همچنین مواد شیمیایی مانند نیتریت، نیترات، کلر، فلوراید، سرب و آرسنیک توسط این سیستم حذف می‌گردند.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو موجب بهبود کیفیت آب شرب مصرفی خانوار گردیده و حذف انواع آلاینده‌های موجود در آب لوله‌کشی را در پی خواهد داشت. کیفیت بالا، تکنولوژی پیشرفته و اخذ استانداردهای بین‌المللی، به افزایش محبوبیت برند معتبر آکوا پرو در بازارهای جهانی منجر گردیده است. در حال حاضر محصولات آکوا پرو توسط نمایندگی‌های رسمی این برند در بیش از ۵۰ کشور جهان به فروش می‌رسند.

فرآیند تصفیه آب چگونه است؟

تصفیه آب فرآیندی است که طی آن انواع آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب حذف گردیده و آب سالم و بهداشتی مطابق با استانداردهای بین المللی حاصل می‌گردد. فرآیند تصفیه بسته به نوع سیستم فیلتراسیون تعبیه شده در تجهیزات تصفیه، متفاوت خواهد بود. مراحل تصفیه در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مجهز به سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، به شرح ذیل می‌باشند:

فیلتراسیون پایه

1- فیلترهای پیش تصفیه: در این مرحله از تصفیه آب، ذرات فیزیکی معلق در آب با دقتی معادل 5 میکرون حذف می‌شوند. این ذرات شامل شن، ماسه، گچ، آهک، گل و لای، رسوبات، براده و زنگ زدگی می‌باشند.

2- فیلتر اسمز معکوس: فیلتر ممبران جهت حذف آلاینده‌های شیمیایی محلول در آب استفاده می‌شود. با عبور آب از فیلتر اسمز معکوس، نیتریت، نیترات، فسفات، سرب، فلوراید، کلر، آرسنیک و سایر مواد آلی و شیمیایی آن حذف می‌شوند.

3- فیلتر کربن نهایی: فیلتر کربن فعال عمدتاً رنگ، طعم و بوی نامطبوع آب را حذف می‌کند. از این فیلتر جهت رفع آثار ماندگی آب در مخزن ذخیره سازی دستگاه تصفیه آب استفاده می‌شود.

4- فیلتر یون‌های معدنی: در این مرحله یون‌های منیزیم و کلسیم توسط سنگ‌های معدنی موجود در فیلتر مینرال به آب عبوری اضافه می‌شوند.

فیلتراسیون تخصصی

1- فیلتر آلکالاین قلیایی: از این فیلتر جهت خنثی نمودن خواص اسیدی آب و تبدیل آن به PH قلیایی استفاده می‌شود.

2- فیلتر محافظ ممبران: در این مرحله ذرات معلق با دقتی معادل 1 میکرون پالایش گردیده و از ورود آنها به فیلتر ممبران جلوگیری خواهد شد. این عمل موجب افزایش طول عمر ممبران و جلوگیری از نوسان سختی در خروجی دستگاه تصفیه آب خواهد شد.

3- فیلتر آنتی‌باکتریال نانوسیلور: فیلتر آنتی باکتریال با کمک ترکیباتی چون نانوذرات نقره، کربن فعال و مواد گیاهی انگل زدا، به حذف انواع میکروب، انگل و باکتری موجود در آب لوله‌کشی شهری می‌پردازد.

4- فیلتر اشعه UV: فیلتر UV بوسیله تابش اشعه فرابنفش، تمامی میکرو اورگانیسم‌های زنده موجود در آب را از بین خواهد برد. از این فیلتر جهت پالایش میکروبی آب چاه و انواع آب غیر قابل شرب استفاده می‌شود.

5- فیلتر سوپر مینرال: این فیلتر حاوی قرص‌های مینرال بال بوده و املاح مینرال معدنی مورد نیاز بدن که توسط ممبران حذف گردیده‌اند را به آب خروجی از دستگاه تصفیه آب اضافه می‌نماید.

6- فیلتر اکسیژن ساز: با کمک اشعه مادون قرمز دور، در این فیلتر یونیزاسیون یا شکست ملکولی رخ داده و اکسیژن موجود در آب، آماده جذب توسط گلبول‌های قرمز خون خواهد شد. این عمل موجب تسریع در اکسیژن رسانی به مغز گردیده و حالات شادابی و نشاط را تقویت خواهد نمود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین آکوا پرو از شرکت آبگونه نمایندگی رسمی آکوا پرو در ایران، از گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر بهره‌مند خواهید شد. تضمین اصالت و کیفیت محصولات، تضمین قیمت دستگاه تصفیه آب، امکان ثبت سفارش آنلاین، ارسال و نصب رایگان محصولات، امکان پرداخت وجه در محل و ارائه مشاوره تخصصی رایگان، از دیگر خدمات گسترده شرکت آبگونه می‌باشند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۳ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha