بهترین تفریحات دبی در نوروز 1403

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85421633
بهترین تفریحات دبی در نوروز 1403

آیا قصد دارید تعطیلات نوروز خود را در شهر دبی سپری کنید؟ به دنبال بهترین تفریحات دبی در نوروز هستید؟ بی شک سفر به دبی در نوروز، تعطیلات شما را متفاوت از هر سال رقم خواهد زد.

بهترین تفریحات دبی در نوروز

  • سافاری دبی
  • پارک های آبی دبی
  • یات های لوکس و تفریحی دبی
  • باغ گل دبی
  • گشت شهری دبی
  • موشن گیت دبی
  • بالن سواری پالم دبی
  • برج خلیفه دبی
  • کلاب ساحلی زیرو گراویتی
  • موزه آینده دبی

سافاری دبی در دل کویر

از آن جایی که در تعطیلات نوروز، همچنان هوای دبی مطلوب می باشد، می توان تفریحات متعددی را تجربه کرد که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن ها، تور سافاری دبی می باشد. آن چه سبب جذابیت و منحصر به فرد شدن این تفریح شده است، تماشای چهره واقعی کویر و آشنایی با زندگی بادیه پشیمان می باشد. در طی این سافاری تجربه هایی از قبیل ماشین سواری با لندکروز در تپه های شنی کویر، موتور سواری، اسکی روی شن، غذاهای عربی و … در انتظار شما نشسته اند تا روزی به یاد ماندنی و سرشار از هیجان و شادی را برای شما رقم بزنند. شایان به ذکر است که با تهیه بلیط تفریحات دبی از دبی دیسکانت، می توانید علاوه بر بهره مندی از امکانات با کیفیت این تور، بلیط آن را با تخفیفات بسیار عالی تهیه نمایید. سایت دبی دیسکانت با هدف کاهش هزینه های سفر شما و تجربه سفری متفاوت و بی نظیر، انواع خدمات سفر به دبی را ارائه می دهد.

بهترین پارک آبی دبی

از دیگر تفریحاتی که در سفر خود به دبی باید آن را تجربه نمایید، بازی و تفریح در یکی از پارک های آبی دبی نظیر پارک آبی وایلد وادی و آتلانتیس می باشد.

پارک آبی وایلد وادی

اگر به همراه خانواده در تعطیلات نوروز به دبی سفر کرده اید، حتما سری به پارک آبی وایلد وادی بزنید. در این پارک بازی های بی نظیری وجود دارد که می توانید آن را به صورت خانوادگی تجربه کرده و روزی فراموش نشدنی را در کنار یکدیگر سپری کنید.

پارک آبی آتلانتیس

از دیگر پارک های آبی دبی که بازی و تفریح در آن بسیار توصیه می شود، پارک آبی آتلانتیس می باشد که با داشتن بازی های متنوع، سرسره های هیجان انگیز و ساحل اختصاصی، تفریحات شما در دبی را تکمیل خواهد کرد. در صورتی که هر یک از این پارک های آبی دبی را انتخاب کرده اید، می توانید با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، با بهترین قیمت بلیط این تفریحات را پیش از سفر رزرو نمایید و تنها به فکر لذت بردن از سفر خود باشید.

سفر به دل دریا با یات های لوکس و تفریحی دبی

سایت دبی دیسکانت که ارائه دهنده انواع تفریحات دبی می باشد، بلیط کشتی های تفریحی دبی را با تخفیفات باور نکردنی ارائه می دهد که از جمله آن ها، می توان به کشتی لوتوس دبی، کشتی سوپر یات لوکس دبی و کشتی اسکای واکر دبی اشاره نمود. شما عزیزان می توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود، یکی از این تورها را انتخاب کرده و سفری چند ساعته را در اوج شادی و خنده در دریای خلیج فارس سپری کنید. جهت اطلاع از امکانات این کشتی ها، می توانید به سایت دبی دیسکانت در بخش دسته بندی تفریحات مراجعه کرده و بهترین آن ها را بیابید.

باغ گل دبی

باغ گل معجزه دبی یا میراکل گاردن دبی باغی زیبا در دل کویر است که یکی از عجایب شهر دبی محسوب می شود. باغ گل دبی به‌گونه‌ای طراحی شده که از هر طرف ۳ بعدی به نظر می رسد. این باغ شامل قسمت‌های مختلف و گوناگونی مانند: باغ‌های متعدد گل، باغ پروانه‌ها، فروشگاه‌های خرید سوغاتی، حوضچه ماهی، محوطه مخصوص بازی کودکان، میکی موس و الهه ته فیتی و خرس تدی است. توجه داشته باشید هر ساله در فصل تابستان تعطیل است. یعنی از اواسط خردادماه تا اواسط شهریورماه شما امکان بازدید از این باغ را ندارید.

گشت شهری دبی و تجربه دبی گردی

از دیگر تفریحات بی نظیر دبی که شما را با بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر آشنا خواهد کرد، تور گشت شهری دبی می باشد. تصور کنید که در طی یک روز، می توانید از ساحل دبی، پالم جمیرا، بازار مدینه الجزیره، آبنمای موزیکال دبی مال، نمای برج خلیفه و نمای شیشه ای آکواریوم دبی مال بازدید کنید و در یک رستوران ایرانی با بیش از 70 مدل غذا، شام خود را صرف کنید. سایت دبی دیسکانت با ارائه این تور در 3 سطح تور گشت شهری طلایی، تور گشت شهری نقره ای و تور گشت شهری برنزی، این امکان را فراهم کرده است که تمامی گردشگران نسبت به بودجه خود از آن بهره مند شوند.

موشن گیت

وقت آن است که در سفر خود به دبی به همراه خانواده، سری به موشن گیت دبی که بزرگ ترین تم پارک هالیوودی در خاورمیانه می باشد بزنیم. بی شک تجربه های بی نظیری در این مجموعه تفریحی در انتظار شما نشسته است و لحظات به یاد ماندنی و هیجان انگیزی را برای شما و کودکانتان رقم بزند. موشن گیت از 5 محدوده مختلف تشکیل شده که 17 وسیله تفریحی مهیج، 15 فروشگاه، 15 نمایش زنده و … را در بر گرفته است. قطعا کودکانتان با ورود به هر یک از بخش های این مجموعه، انیمیشن هایی را که تا به حال دیده اند، در دنیای واقعی تجربه خواهند کرد. پس اگر می خواهید در سفر خود به دبی، خاطره ای بی نظیر را برای کودکانتان به یادگار بگذارید، بلیط موشن گیت دبی را از سایت دبی دیسکانت با بهترین قیمت تهیه کنید و لذت سفر خود را دو چندان نمایید.

پرواز بر بلندای پالم جمیرا با تور بالن سواری پالم دبی

از تفریحات لوکس و پرطرفدار دبی که در سفر به دبی، تجربه آن به شدت توصیه می شود، بالن سواری پالم جمیرا می باشد. با این بالن در ارتفاع 300 متری رفته و اوج هیجان را تجربه خواهید کرد. البته شایان به ذکر است که یک تیم اختصاصی به جهت حفظ ایمنی و امنیت شما و بررسی شرایط آب و هوایی در این مجموعه به فعالیت مشغول اند. به همین دلیل هیچ نگرانی بابت امنیت آن نخواهید داشت.

برج خلیفه دبی: بازید از بلندترین برج جهان

مگر ممکن است که به دبی سفر کرد و از بلندترین برج جهان که در این شهر واقع شده است، بازدید نکرد. در این برج همه چیز شما را شگفت زده خواهد کرد، از سکوهای بازدید گرفته تا رستوران های لاکچری آن. پس با تهیه بلیط تور این برج از سایت دبی دیسکانت، به تماشای زیبایی های شهر دبی از سکوهای بازدید نشسته و غرق در زیبایی های این شهر مدرن شوید.

بهترین تفریحات دبی در نوروز 1403

کلاب ساحلی زیرو گراویتی

در شهر ساحلی دبی، یک تفریح ساحلی از الزامات می باشد تا تفریحات شما در دبی و در تعطیلات نوروز را به بهترین نحو تکمیل کند. زیرو گراویتی کلاب یکی از بهترین این تفریحات ساحلی است که شامل باغ، رستوران، کلاب ساحلی و تفریحات شبانه می باشد و حتی می توانید از کنسرت هایی که در این مکان برگزار می گردد، بهره مند شوید.

موزه آینده دبی

موزه آینده دبی که به موزه زمان دبی و انگشتر دبی نیز معروف است جز جدیدترین موزه ها و مکان های دیدنی شهر دبی محسوب می شود. موزه زمان دبی شامل سه عنصر اصلی است. تپه سبز نشان دهنده زمین، ساختمان چنبره شکل نشان دهنده توانایی بشر برای نوآوری و فضای خالی در مرکز سازه نشان دهنده ناشناخته ها است.

نمای بیرونی موزه جملاتی الهام بخش از شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات را به زبان عربی از آینده دبی نمایش می دهد که به وسیله پانل های کامپوزیت ضد حریق شکل گرفته اند.

سایت دبی دیسکانت که سایتی معتبر و ایرانی می باشد، با ارائه بلیط تفریحات با کمترین هزینه، امکان بازید از مراکز تفریحی بیشتری را می دهد. بنابراین با آسودگی خاطر صفر تا صد سفر خود را به این سایت تخصصی سپرده و تنها به فکر لذت بردن از سفر خود در نوروز باشید.

خرید بلیط تفریحات دبی از دبی دیسکانت

در این مطلب به شرح بهترین تفریحات دبی در نوروز و معرفی سایت دبی دیسکانت پرداختیم تا با تهیه بلیط این تفریحات از این سایت معتبر و ایرانی، دیگر هیچ نگرانی بابت شلوغی صف های بلیط در دبی نداشته باشید. سایت دبی دیسکانت با ارائه انواع خدمات سفر به دبی در کنار شما خواهد بود تا سفر چند روزه خود به دبی را به بهترین وجه ممکن سپری کنید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha