۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85422183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان پردیس: با ساخت و ساز غیر مجاز بدون اغماض برخورد قانونی می شود

پردیس- ایرنا- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پردیس گفت: باافرادی که در شهرهای پردیس، بومهن وبخش جاجرود وروستاهای شهرستان ساخت سازغیر مجاز داشته باشند بی اغماض برخورد قانونی می شود. 

عنایت الله علیپور دوشنبه در حاشیه برگزاری ملاقات مردمی در دفتر شهردار بومهن برگزار شد به خبرنگاران گفت: به تمامی نهادهاودستگاهها ابلاغ شده که به صورت ویژه پیگیری کنند که از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین هیچ گونه ساخت و ساز ،حفاری، گودبرداری و عملیات عمرانی در سطح شهرستان انجام نشود.

وی با اشاره به ضرروت پرداخت عوارض توضیح داد:شهروندان توجه داشته باشند که پرداخت عوارض خدمت رسانی بهتری را از سوی دستگاههای خدمات رسان به همراه دارد و شرایط زندگی راحت تری در سطح شهرستان برای آنها فراهم می شود.

فرماندار : برخی از جرائم شهروندان در حوزه پرداخت عوارض تقسیط شد

محسن قضاتلو فرماندار پردیس در حاشیه این دیدار مردمی به خبرنگاران گفت: بخش عمده مشکلات مراجعان در حوزه پرداخت عوارض، درخواست تقسیط عوارض و جرایم ماده صد بود که برخی از آنها در حد اختیارات قانونی شهرداری بومهن رفع وحل شد.

وی گفت: در طی سال جلسات متعدد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در فرمانداری برگزار شد و در جلسات اخیر مقرر شد تا دستگاه‌های مرتبط باجدیت با جرایم ساخت و ساز مقابله کنند وموارد را به دادستانی اعلام وبرای برخورد قانونی پس از دریافت مجوز اقدام کنند.
۱۵ مورد مشکل در حوزه پرداخت عوارض حل شد

شهرداربومهن گفت: ملاقات مردمی در طی سال روزهای سه شنبه هر هفته با شهروندان برگزار می شد و امروز ۱۵ مورد که مشکلات آنها مربوط به پرداخت جرایم عوارض و ماده صد بود با حضور دادستان و فرماندار در حد اختیارات این دستگاه خدمات رسان رفع و حل شد.

عبدالله میرزایی ادامه داد: مراجعان از نظر مالی توان پرداخت جرائم اعلامی را نداشتند و در این نشست شرایط تقسیط در پرداخت در حوزه اختیار شهرداری و با مجوز دادستان و فرماندار برای آنها فراهم شد.

وی با اشاره به ضرروت تمدید جواز توسط متقاضیان، توضیح داد:جوازهایی که مدت ۱۰ سال از زمان صدور آنها بگذرد امکان تمدید ندارند و کسبه باید به این مهم توجه داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha