۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85422244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نجات مادر باردار پرخطر توسط اورژانس ۱۱۵ دلفان + فیلم

خرم آباد - ایرنا - مادر باردارِ پرخطرِ ساکن روستای کوله‌ناو شهرستان دلفان با موفقیت به بیمارستان ابن‌سینای شهر نورآباد انتقال یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: انتقال مادر باردار پرخطر از روستای کوله ناو بخش ایتیوند شهرستان دلفان توسط کد اعزامی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ابن‌سینای این شهرستان با موفقیت انجام شد.

یوسف رضا جهانیان افزود: انتقال این مادر باردار با وجود سخت گذر ، هوای نامساعد، زمان بر بودن، عدم امکان استفاده از بالگرد به رغم هماهنگی و پرواز بالگرد تا نزدیکی شهر نورآباد و بازگشت مجدد آن به دلیل شرایط نامساعد جوی، اعزام ناموفق تیم سیار و بازگشت آن در شب گذشته، پس از تماس‌های مکرر مدیریت شبکه، واحد بهداشت خانواده، مدیریت اورژانس ۱۱۵ شهرستان و همکاران تیم سیار با فرمانداری دلفان، بخشداری اتیوند، اورژانس ۱۱۵ استان، اورژانس هوایی و همچنین خانواده صورت پذیرفت.

وی از پیگیری های فرماندار دلفان، بخشدار بخش اتیوند و پرسنل درگیر شبکه بهداشت به ویژه کد اعزامی اورژانس ۱۱۵ آقایان مصطفی علیزاده و کاظم مرادی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوله ناو منطقه ای توسعه نیافته و محروم از آب، برق، زیرساخت ارتباطی و جاده دسترسی است که در ۷۵ کیلومتری نورآباد مرکز شهرستان دلفان واقع شده است.

برای رسیدن به کوله ناو پس از عبور از ۵۰ کیلومتر جاده آسفالته نورآباد به سمت امامزاده ابراهیم (ع) دلفان و ۱۳ کیلومتر جاده خاکی به روستای حیدرآباد، باید هشت کیلومتر از یک مسیر سخت گذر، سنگلاخی ، نهرها و رودخانه گذشت تا به منطقه عشایری "کوله ناو" رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha