استاندار یزد: آمایش سرزمین، تحقق عدالت ورزشی را به دنبال دارد

یزد- ایرنا- استاندار یزد با بیان اینکه آمایش سرزمین تحقق عدالت ورزشی را به دنبال دارد گفت: نسبت‌های این سند با برنامه هفتم توسعه مشخص شود.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی ورزش و جوانان یزد، "مهران فاطمی "با بیان اینکه در سند تحولی یزد نوین برنامه راهبردی ورزش تا سال ۱۴۲۴ تدوین شده است افزود: برش استانی سند ملی آمایش سرزمینی ورزش مبتنی بر واقعیات، مزیت‌ها و زیرساخت‌های ضروری ورزش یزد تدوین و همه دستگاه ها نسبت به درج اقدامات مورد نیاز اقدام کنند.

وی ادامه داد: در سند یزد نوین به‌صورت دقیق ظرفیت‌های استان یزد شناسایی و مقرر شده سرمایه‌گذاری استان در این زمینه باشد همچنین در زمینه سند امایش ملی ورزش باید نسبت‌های این سند با برنامه هفتم توسعه مشخص شود تا آمادگی‌های لازم در این زمینه در سطح استان فراهم شود.

همچنین مجری طرح و تدوین برش استانی برنامه راهبردی آمایش سرزمین در این نشست گفت: آمایش سرزمینی با توجه به ظرفیت، فرصت و استعدادها در مناطق مختلف، استعدادهای فرزندان این کشور را شکوفا می‌کند.

"رضا شجیع "با بیان اینکه استعدادها با آمایش سرزمینی شناسایی خواهد شد ادامه داد: با تاکید ریاست جمهور آمایش سرزمینی از خردادماه سال آینده آغاز و برای پروژه‌های نیمه تمام برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و مدیران استان باید تمام همکاری و تلاش خود را برای بارگذاری دقیق اطلاعات داشته باشند.

استان یزد ۵۵ هیات و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha