۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85422457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی ۵۰ راهدار در ملایر برای ارائه خدمات به مسافران

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در ایام نوروز و بارش‌های احتمالی، ۵۰ راهدار با ۳۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در پنج راهدارخانه برای ارائه خدمات مستقر شدند و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

"هاشم اسکندریان" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۱۱ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و چهار راهدارخانه در محورهای ارتباطی این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی افزود: پنج شرکت مسافری اتوبوسی و سواری در زمان اجرای طرح نوروزی آماده جابجایی مسافران نوروزی است و بیش از ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای حابجایی مسافران تجهیز شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: در زمان اجرای طرح نوروزی، میز خدمت در محل ترمینال اتوبوسی ملایر مستقر است و با تلفن گویای ۱۴۱ آماده پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات هموطنان خواهیم بود.

اسکندریان گفت: به منظور مدیریت هوشمند راهها هفت دستگاه دوربین نظارت، ۱۶دستگاه دوربین پلاک خوان و یک دستگاه دوربین توزین در حال حرکت در طول راههای شریانی و اصلی این شهرستان بروز رسانی شده است.

وی با اشاره به اصلاح دو نقطه دارای تصادف روستایی عباسیه و ازناوله در واپسین روزهای سال جاری، تاکید کرد: با توجه به تاکید دولت خدمتگزار سیزدهم، مبنی بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز راهها در سال‌جاری، بیش از ۲۰ نقطه دارای تصادف در این شهرستان اصلاح و ایمن‌سازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز تاثیر بسزایی در کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان داشت که این روند در سال آینده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود ادامه خواهد داشت.

اسکندریان گفت: با توجه به شرایط جوی از تمامی هموطنان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم با مدیریت سفرهای خود و استراحت کوتاه در مکان‌های ایمن مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، سفری ایمن و بدون حادثه برای خود و دیگران به ارمغان داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر به عنوان دومین شهر بزرگ استان همدان دارای بیش از ۹۱۰ کیلومتر راه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha