۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85422550
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بارندگی باعث آبگرفتگی معابر شادگان شد

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85422550
بارندگی باعث آبگرفتگی معابر شادگان شد

آبادان - ایرنا - بارش ۲۰ میلیمتر باران در شهر شادگان باعث آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها این شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا بارش باران از صبح روز سه‌شنبه در شادگان آغاز و تداوم آن باعث آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر این شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نیروهای خدمات شهری شهرداری و آبفا در حال تخلیه روان آبها هستند.

بارندگی باعث آبگرفتگی معابر شادگان شد

۳۵ پمپ آبفا شادگان در حال کمک به دفع آبگرفتگی

سرپرست امور آبفا منطقه شادگان سه شنبه در این زمینه گفت: پس از اعلام هواشناسی و ستاد بحران در خصوص وقوع بارش باران ۳۵ پمپ دفع فاضلاب در حال کمک به دفع آبهای سطحی در شهر هستند.

احمد شیخاچی افزود: ۶ ایستگاه پمپاژ فاضلاب مجهز به برق اضطراری هستند که در صورت قطعی برق مشکلی بابت کمک به دفع آبهای سطحی نداشته باشیم.

وی گفت: به دلیل پیش بینی بارش باران ، تمامی مرخصی های مسئولین آبفا منطقه شادگان لغو شد و همه کارکنان مربوطه درحال کمک به تخلیه روان آبها هستند.

به گزارش ایرنا اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی، رگبار شدید باران و رعد و برق از روز دوشنبه هشدار سطح قرمز صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: از اواسط روز دوشنبه تا چهارشنبه (به ویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بیشترین حجم بارش‌ها طی روز سه شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر در بیشتر نقاط استان و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha