۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85422747
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رفع خطر از نقاط حادثه خیز همدان به ۳۱ نقطه افزایش یافت

همدان-ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان از رفع خطر ۳۱ نقطه حادثه خیز استان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی خبر داد.

محسن معصوم علیزاده روز سه شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه خدمات سفر به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور و استاندار همدان اظهار کرد: با ورود استاندار و همکاری ادارات متولی مربوطه با افزایش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز رفع خطر شده و این نقاط از ۲۱ منطقه به ۳۱ نقطه امن افزایش پیدا کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان این نکته که همچنان سفرهای جاده‌ای بیشترین سهم را در جابجایی مسافران نوروزی در مقایسه با صنعت هوایی و ریلی دارد افزود: در همین راستا اصلاح نقاط حادثه‌خیز و جلوگیری از تصادفات نوروزی از مهم‌ترین اولویت‌های استان در راستای فراهم کردن شرایط امن سفر برای مسافران است.

این مقام مسوول بر رعایت دقیق قوانین رانندگی در برای سفر ایمن نوروزی تاکید کرد و خواستار توجه مردم و مسافران به توصیه های پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی شد.

علیزاده همچنین از فعالیت بیش از ۸۵ اکیپ پلیس بر نظارت ترددها در مسیرهای ورود و خروج به شهرستان‌های همدان اشاره کرد و ادامه داد: به منظور ارائه خدمات اضطراری نیز ۴۵ پایگاه هلال احمر در مسیر ورودی و خروجی شهرهای استان همدان فعال هستند.

او تاکید کرد: در حوزه سفرهای نوروزی مسائل مهمی وجود دارد که اولین مساله ایمنی است که تمام موارد را باید رعایت کنیم تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha