۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85423878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریل‌گذاری مجلس جدید در همراهی با دولت، حل مشکلات معیشتی است

کرمان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در دوره دوازهم خانه ملت گفت: در بحث اقتصاد، دولت برنامه‌ها و ریل‌گذاری‌های خوبی انجام داده و امسال یک مجلس انقلابی جدیدی شکل خواهد گرفت که به کمک دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی روز پنجشنبه در دیدار اهالی روستای سعدآباد شهرستان ریگان افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی در همه حوزه‌ها از جمله عمران روستایی به روستاییان ارائه شده است.

نماینده مردم شهرستان های بم، نَرماشیر، ریگان، فَهرج و گُنبکی در مجلس افزود: افتخار مسئولان در نظام جمهوری اسلامی خدمت رسانی به مردم است و شانی بالاتر از این برای مدیران وجود ندارد.

منتخب مردم شهرستان های شرق کرمان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث اشتغالزایی و افزایش اشتغال را به مردم قول داده ایم همچنین موضوعات عمرانی ، برق، جاده و گاز که با ظرفیت های موجود انجام شده و باقیمانده آنها را هم تکمیل خواهیم کرد.

غضنفرآبادی اظهارداشت: همه روستاهای شرق استان به برکت انقلاب اسلامی از مواهب توسعه ای برخوردار شده‌اند.

نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جای جای روستاهای شرق استان مشهود است و برخی کمبودها را نیز تلاش می کنیم از این پس جبران کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha