۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85423972
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۵۲ نفر از محکومین متواری در خرمشهر

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85423972
دستگیری ۵۲ نفر از محکومین متواری در خرمشهر

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی خرمشهر از اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جلب و دستگیری محکومان و متهمان متواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ نجم الدین سهرابی پنجشنبه اظهار کرد: اجرای طرح امنیت محله محور با رویکرد جلب و دستگیری محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب با تلاش مأموران انتظامی در خرمشهر به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستاوردهای خوب این طرح، افزود: در این خصوص ۵۲ نفر از محکومان و متهمان متواری در حوزه‌های مختلف جرایم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه در خرمشهر کشف شد

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف پنج هزار و ۳۷ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهرابی اظهار کرد: در پی کسب خبری با موضوع نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افرادی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با اقدام هوشمندانه و بکارگیری شیوه های فنی پلیسی سه فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن بیان اینکه در همین رابطه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند، از شهروندان خواست: در این ایام پایانی سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha