۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85424577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد باغملک اهدا شد

اهواز - ایرنا - سرپرست اداره کمیته امداد شهرستان باغملک از اهدای ۵۳ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۶۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش ایرنا سید علی موسوی آقایی روز جمعه در حاشیه آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان شهرستان باغملک اظهار کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان زیر مجموع این شهرستان اهدا شده است.

سرپرست اداره کمیته امداد شهرستان باغملک ادامه داد: مدیرکل کمیته امداد خوزستان ضمن همکاری و همراهی با این اقدام مهم، قول مساعد داد که هیچ زوج تحت حمایتی در این شهرستان تا آخر ماه مبارک رمضان برای تحویل جهیزیه در نوبت طولانی نمی ماند و صف انتظار نیز به صفر خواهد رسید.

موسوی آقایی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران، نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌ هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی را از اهداف اصلی این برنامه‌ها برشمرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در اسفندماه سال گذشته از اهدای ۲۰۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان خبر داده بود.

به نقل از جمال شیبه در سال ۱۴۰۲بیش از پنج هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه معادل ۲۷۰ میلیارد تومان در خوزستان توزیع شده که همه این جهیزیه‌ها از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده و موجب رشد تولید نیز شده است.

کمیته امداد استان خوزستان همچنین اعلام کرده است که نیکوکاران با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در خوزستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح «کوثر» به نیازمندان خوزستانی اهدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha