تسهیلات زایمانی و مراکز خدمات جامع سلامت زاهدان در تعطیلات نوروز فعال هستند

زاهدان- ایرنا- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از فعالیت ۶ تسهیلات زایمانی و ۶ مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا مهدی زنگنه در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت «سیدالشهداء(ع)» و تسهیلات زایمانی «حضرت فاطمه(س) زاهدان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز، تیم‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی هستند و همکاران ما همچون سال‌های گذشته امسال نیز در مراکز تعیین شده در روزهای ابتدای سال بی وقفه به خدمت رسانی به مراجعان گرامی مشغول هستند.

وی افزود: مراکز خدمات جامع سلامت شهری سیدالشهدا(ع) و مراکز روستایی قطارخنجک، چاه زرد، سرجنگل و نصرت آباد، آزمایشگاه مرکزی، مرکز پیشگیری از سل، سالک و هاری و تسهیلات زایمانی حضرت فاطمه(س)، ولیعصر(عج) و المهدی (عج) در روزهای نوروز پذیرای همشهریان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرکز سید الشهدا(ع) زاهدان در ایام نوروز در ۲ شیفت صبح و عصر با حضور پزشک، دندانپزشک، آزمایشگاه، مراقب سلامت و واکسیناتور خدمات سلامت را به مردم عزیز زاهدان و مسافران ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: واحد دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت سید الشهدا(ع) در ایام تعطیلات نوروز، آمادگی کامل جهت ارائه خدمات دندانپزشکی را دارد.

زنگنه تصریح کرد: ۶ تسهیلات زایمانی در حوزه مرکز بهداشت زاهدان بصورت شبانه روزی فعال است که سه تسهیلات زایمانی در شهر زاهدان و سه تسهیلات در مناطق روستایی فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha