امدادرسانی هلال احمر همدان به ۱۲۹ حادثه دیده

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم های هلال احمر این استان از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته به ۱۲۹ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

علی سنجربگی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با آغاز طرح خدمات امداد و نجات نوروزی هلال احمر ۳۵ پایگاه ثابت، موقت و سیار، تیم واکنش سریع، امداد هوایی، تیم آنست (سگ های جستجو) به همراه کشیک آماده در ۱۰ شعبه هلال احمر در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: تا پایان روز گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر روز نیروی امدادی با روزانه ۹۰ دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس در خدمت طرح هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: با توجه به برودت هوا و نیاز به اسکان اضطراری، ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال ۷۰ نفر در پایگاه های امدادی هلال احمر اسکان اضطراری شدند.

سنجربگی بیان کرد: تیم های هلال احمر به مصدومان ۱۵ سانحه جاده ای و ۲ مورد حوادث شهری امداد رسانی کردند و در این مدت ۴۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

وی، ۲ مورد عملیات رها سازی، یک مورد عملیات کوهستان و ارائه ۹ مورد خدمات حضوری را از دیگر اقدامات هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون برشمرد.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون از خدمات بشر دوستانه هلال احمر این استان بهره مند شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha