۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85425804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در بانه افزایش یافت

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85425804
ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در بانه افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر گردشگران و تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی دائم در بانه، ظرفیت اسکان اضطراری مسافران در مراکز موقت این شهرستان افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، منصور مهرزاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل استقبال مسافران نوروزی، ظرفیت‌ مراکز اقامتی و گردشگری شهر بانه تکمیل شد و با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات‌ سفر شهرستان علاوه بر مراکز اقامتی دائم، تعداد ٢٠ مدرسه، ۶ سالن ورزشی و زائرسرای سپاه نیز به صورت موقت برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

وی به اختصاص پارکینگ‌های موقت در سطح شهر بانه اشاره کرد و افزود: از شهروندان بانه‌ای درخواست می‌شود به ‌منظور سهولت در تردد مسافران و گردشگران برای عبور و مرور و کاهش ترافیک، از آوردن وسیله نقلیه شخصی به هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تاکید کرد: همچنین با توجه به اهمیت و حفظ سلامت مسافران و هموطنان، تشدید نظارت‌ها توسط کارشناسان به‌ صورت شبانه‌روزی در مراکز اقامتی و واحدهای بین‌راهی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گردشگران ورودی به استان از اقامت در واحدهای غیرمجاز خودداری کنند، یادآور شد: از مسافرانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می‌شود از مراکز رسمی و دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنند.

مهرزاد اظهار کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در طول سال به‌ویژه ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha