۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85424379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت واحدهای اقامتی مریوان و بانه تکمیل شد

۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85424379
ظرفیت واحدهای اقامتی مریوان و بانه تکمیل شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به دلیل استقبال مسافران نوروزی، ظرفیت‌ مراکز اقامتی و گردشگری شهرهای بانه و مریوان تکمیل شد.

به گزارش ایرنا، منصور مهرزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: واحدهای اقامتی بانه و مریوان، شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه ‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز هستند که تکمیل شدند.

وی افزود: در همین راستا شهرهای سقز، سروآباد، سنندج، قروه و دهگلان به‌ عنوان شهرهای مکمل انتخاب شده‌اند و مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، با بیان اینکه گردشگران ورودی به استان از اقامت در واحدهای غیرمجاز خودداری کنند، اضافه کرد: از مسافرانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می‌شود از مراکز رسمی و دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنند.

مهرزاد یادآور شد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در طول سال به‌ویژه ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha