۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85425897
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی آبگرفتگی در کرمان

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85425897
پیش‌بینی آبگرفتگی در کرمان

کرمان- ایرنا- اداره کل هواشناسی کرمان در اطلاعیه ای برای امروز و فردا (دوشنبه)فعالیت سامانه بارشی در استان و بارش باران پیش‌بینی و اعلام کرد که برای اواسط هفته جاری احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های فصلی در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، در اطلاعیه مذکور آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران، رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه، بیشینه بارش‌ها روز دوشنبه در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان است لذا جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست.

در این اطلاعیه تاکید شده که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با وزش باد به‌نسبت شدید به‌ویژه در مناطق شمال غربی و جنوب شرقی، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار در استان به ویژه مناطق مذکور پیش بینی می‌شود.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز در ارتفاعات شمالی استان بارش پراکنده و در مناطق جنوب شرقی وزش باد را خواهیم داشت و در سایر مناطق جوی به‌نسبت پایدار مورد انتظار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha