کمبود امکانات ورزشی در بخش سی یخ دارنگون، ورزشکاران را به شیراز می‌کشاند

شیراز-ایرنا- مسئول ورزش بخش سی یخ دارنگون شهرستان شیراز با اظهار اینکه کمبود امکانات ورزشیٰ،‌ ورزشکاران این منطقه را برای تمرین به شیراز می‌کشاند،‌ گفت :‌ از مسئولان ورزش و استان می خواهیم به فکر علاقه مندان به ورزش در این  خوش آب و هوا بخش باشند.

حسن عابدی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ با توجه به استعدادهای این منطقه که ۱۴ هزار نفر جمعیت و ۲۴ روستا دارد نیاز مبرم به چندین مجموعه ورزشی به ویژه سالن چند منظوره داریم.

وی بیان کرد:‌ جاده این منطقه بسیار خطرناک است و آمار تلافات آن بارها گزارش شده برای همین باید ورزشکاران برای تمرین مسیر خطرناک این بخش به شیراز را طی کنند که باید فکر اساسی کرد.

چندین زمین خاکی فوتبال وجود دارد

عابدی ادامه داد :‌ هم اینک امکانات ورزشی این بخش تنها پنج زمین خاکی فوتبال و یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال است که در فصل زمستان زمین های خاکی گل آلود می شود و در تابستان هم گرد و خاک برای ورزشکاران مشکلات زیادی ایجاد می‌کند با این وجود چند بازیکن به تیم های ملی فوتبال پایه از این بخش دعوت شدند که نیاز است این استعدادها بیشتر دیده شوند و شایستگی این را دارند که یک زمین بزرگ فوتبال داشته باشند.

کمبود امکانات ورزشی در بخش سی یخ دارنگون، ورزشکاران را به شیراز می‌کشاند
تیم فوتبال بخش سی یخ شیراز

بانوان مکانی برای تمرین و ورزش کردن ندارند

مسئول ورزش بخش سی یخ دارنگون شیراز بیان کرد: بانوان این منطقه هیچ امکانات ورزشی ندارند و تنها یک باشگاه ورزشی وجود دارد که آن هم مربوط به بخش خصوصی است و بازهم کفاف نمی دهد.

عابدی گفت: این منطقه خوش آب و هوا جاذبه های گردشگری زیادی دارد که در ایام تعطیلات بسیاری به این منطقه سفر می کنند اما فاقد امکانات هستیم.

به گزارش ایرنا بخش سی یخ دارنگون در فاصله ۳۰ کیلو متری غرب شیراز واقع شده که شامل ۲۴ روستاست و ۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha