بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابجا شدند

اهواز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه های مسافربری خوزستان در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد جولانژاد یکشنبه در جمع خبرنگارن اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا چهارم فروردین تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان می دهد.

وی تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان را علت کاهش سفرهای نوروزی برشمرد و افزود: در بازه زمانی یاد شده ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون نظارت بر عرضه بلیط و کنترل ناوگان همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمامی پایانه های مسافربری استان برپا شده است.

جولانژاد تاکید کرد: امیداور هستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل و نقل عمومی، ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی نیز تامین شود.

به گزارش ایرنا، از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر با انجام ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه های مسافربری استان جابجا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha