۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85426663
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰ هزار تخت اقامتی در بوشهر ایجاد شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85426663
بیش از ۶۰ هزار تخت اقامتی در بوشهر ایجاد شد

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ۶۰ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی رسمی و غیر رسمی برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان برای پذیرش مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

اسماعیل سجادی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تخت شامل هتل ها، بوم گردی ها، مراکز اقامتی شهرداری، مهمانسراهای دولتی، حسینیه و مساجد و کلاس های درس آموزش و پرورش است.

وی افزود: ۹ هزار تخت اقامتی هتل و بومگردی ها، سه هزار خانه مسافر و مبله، ۳۵ حسینیه و مسجد، ۲ هزار و ۷۰۰ مهمانسرا و اتاق اداری، چهار هزار و ۵۰۰ کلاس درس، ۴۵ مرکز اقامتی( کمپ) و بوستان شهرداری و ۱۵۶ سالن ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی و تجهیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تصریح کرد: با وجود حضور سه میلیون گردشگر نوروزی در استان، میزان فوتی های تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روند کاهشی داشته است.

سجادی منش ادامه داد: حضور گروه های جهادی و مردمی برای فعالیت های فرهنگی در سطح مراکز گردشگری استان و به خصوص سواحل نسبت به سال های گذشته چشمگیر است.

وی عنوان کرد: از روز پنجم فروردین ماه شاهد حضور موج دومی از گردشگران نوروزی در استان هستیم که برای موج های بعدی که می تواند در تعطیلات عید فطر رقم خورد نیز آماده هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha