۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85426907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۲ واحد صنفی زنجان اخطاریه دریافت کردند

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85426907
۵۰۲ واحد صنفی زنجان اخطاریه دریافت کردند

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی ۵۰۲ واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی اخطاریه دریافت کردند و ۲۵ واحد نیز پلمب شد.

داوود رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: بیش از ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط در سراسر استان در این طرح مشارکت دارند و بر رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح، گفت: از آغاز این طرح تا چهارم فروردین ماه بیش از هفت هزار و ۳۵۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی، و چهار هزار و ۹۲۷ کیلوگرم ماده غذایی فاسد و تاریخ گذشته از سطح عرضه جمع آوری شد.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: بازرسان بهداشت محیط استان در این مدت علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از سه هزار و ۹۶۳ مکان عمومی بازرسی و ۱۸۰ اخطاریه بهداشتی صادر کردند.

وی گفت: رعایت اصول و ضوابط بهداشتی خط قرمز بازرسان بهداشت محیط استان است و با متخلفان طبق قوانین و مقررات بدون هیچ اغماضی برخورد خواهند کرد.

رحمانی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره ۱۹۰ منعکس کنند تا در کمترین زمان ممکن به این شکایات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha