۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85417638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صادر نکردن فاکتور فروش عمده‌ترین تخلف واحدهای صنفی زنجان است

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عمده‌ترین تخلف واحدهای صنفی استان، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور فروش است که موجب محکومیت جزای نقدی و پلمب آنها می‌شود.

رضا مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فروشندگان باید بر روی تمام کالاهای عرضه شده،‌ قیمت فروش را درج و فاکتور فروش را به مشتریان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه ارائه فاکتور ۲ برگی از سوی فروشندگان الزامی است، افزود:واحدهای صنفی در صورت رعایت نکردن هر یک از قوانین صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور فروش و رعایت نکردن بهداشت واحد صنفی مشمول محکومیت جزای نقدی و پلمب و نصب بنر تخلف خواهند شد.

این مسوول با یادآوری اینکه با توجه به در پیش بودن عید نوروز و تقارن با ماه مبارک رمضان نظارت های تعزیرات افزایش یافته است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

وی اظهار داشت: همچنین این اداره کل شعبه سیار خود را از روز گذشته به مدت هشت روز در اتاق اصناف مستقر کرده است.

مظفری یادآور شد: شهروندان هرگونه شکایت از تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب را به شعبه سیار تعزیرات حکومتی مستقر در اتاق اصناف گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در سریع ترین زمان ممکن به شکایت های مردمی رسیدگی خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به افزایش مصرف زولبیا و بامیا به مناسبت ماه مبارک رمضان، گفت: نرخنامه زولبیا و بامیه و نان چایی امسال به تمامی قنادی‌های زنجان در ۲ درجه (ممتاز و درجه یک) ابلاغ شده است.

صادر نکردن فاکتور فروش عمده‌ترین تخلف واحدهای صنفی زنجان استصادر نکردن فاکتور فروش عمده‌ترین تخلف واحدهای صنفی زنجان است


وی گفت: قنادی ها بر اساس درجه واحد صنفی که قبلا از سوی مراجع ذی صلاح مشخص شده ملزم به نصب نرخنامه در معرض دید شهروندان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha