تسهیلات حمایتی به هشت گروه خودیار شهرستان اصلاندوز پرداخت شد

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی اصلاندوز از اجرای طرح تامین مالی خرد روستا موسوم به " گروه همیار" با هدف حمایت از معیشت خانوارها در این شهرستان و پرداخت تسهیلات به هشت گروه خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، مهدی میری روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح تامین مالی خرد روستا در این شهرستان، تاکنون ۴۷ گروه با حداقل ۱۵ عضو در این شهرستان تشکیل شده و اعضای گروه‌ها بر اساس آورده اولیه خود، وام داخلی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: از این گروه‌ها تاکنون ۲۰ گروه بر اساس اعتبار میزان آورده، جهت بهره‌مندی از تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده اند و هشت گروه، موفق به دریافت وام شده است و طی پیگیری‌های به عمل آمده از بانک بقیه گروه‌ها نیز از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اصلاندوز هدف از اجرای مرحله جدید طرح تامین مالی خرد روستا موسوم به (گروه خودیار) را حمایت از معیشت خانواده‌ها و توانمندسازی آحاد جامعه اعلام کرد.

شهرستان اصلاندوز بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی شهرستان پارس‌آباد واقع است و از اسفندماه سال ۹۷ به شهرستان تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha