رضایت استاندار از نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در مازندران

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که، در سال نو بیشترین تردد خودرویی مسافر و گردشگر برای این خطه از شمال کشور ثبت شد، گفـت: روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز سه شنبه در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروزی در ساری افزود: هر ساله یکی از بزرگترین رویدادهای کشور برای سال جدید در مازندران رقم می خورد.

وی افزود: حضور مسافران و گردشگران از سراسر کشور به این خطه از شمال در نوروز به نقطه اوج خود می رسد.

این مقام مسوول با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز استان مازندران را مدیون خدمت صادقانه ی نیروی انتظامی می دانیم، اظهار داشت: در ۱.۵ سال گذشته نیروهای فراجا برای خدمت رسانی به مردم تلاش های زیادی انجام دادند.

حسینی پور اضافه کرد: برنامه های متنوع و مختلف در مازندران پشت سرهم قرار دارد و این امر تلاش مضاعف نیروی انتظامی را می طلبد.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که در یکسال گذشته بعد از اتمام طرح دریا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری با همراهی نیروی انتظامی در استان برگزار شد، تصریح کرد: علاوه بر این ۲ برنامه مهم حضور گسترده مسافران نوروزی و تامین امنیت آنان از جمله خدماتی است که کارکنان زحمت کش فراجا ارائه می کنند.

رضایت استاندار از نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در مازندران

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه یکی از امن ترن انتخابات در اسفند سال گذشته رقم خورد، گفت: توطئه های دشمن برای ناامن کردن انتخابات گذشته با تلاش های نیروهای امنیتی سپاه و فراجا خنثی شد.

حسینی پور اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای جدید بهره مندی پلیس از فناوری های نوین یک امر اجتناب ناپذیر است که نیروهای خدوم فراجا به این امر اهتمام دارند.

استاندار مازندران تصریح کرد: حفظ حرمت ماه مبارک یکی از ضروریات اصلی محسوب می شود که با همکاری همه شهروندان و مسافران این امر تحقق خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha