۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85427386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی پسماند مهمترین اولویت خدمات شهری در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مهمترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این معاونت را تشریح کرد و گفت: در حوزه خدمات شهری موضوعات مهم ما یکی در حوزه پسماند است که بحث ساماندهی و به نقطه مطلوب رسیدن در حوزه پسماند را در اولویت داریم.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پیرامون مهمترین اولویت‌های سال ۱۴۰۳ این معاونت افزود: دست یافتن به طرح بزرگ تکمیل کمربند سبز تهران از اهداف و اولویت های دیگر ما در سال جاری است که کمربند سبز تهران باید به ۵۰ هزار هکتار می‌رسید در سال آینده از این میزان عبور خواهیم کرد.

وی با پرداختن به حوزه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هم اظهار کرد: در برنامه داریم تا امسال میادین را تکمیل و توسعه دهیم، به طوری که انشاالله هم از بعد کیفی و هم کمی این مهم رخ خواهد داد. به عبارت دیگر بنا بر برنامه ای که تکلیف شده ۴۰ بازار را تکمیل می‌کنیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه کرد: در حوزه زیباسازی و منظر شهری هم با تاکید بر زیبایی میادین و افزایش زیبایی بصری برنامه‌هایی مدنظر است که امسال اجرا می‌شود.

نظری در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) از استقرار آنها در ۲ محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha