مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل: مصمم به حل مشکلات پیمانکاران هستیم

اردبیل- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مصمم به حل مشکلات پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن در استان هستیم، گفت: احصا و به روز رسانی قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در دیدار با پیمانکاران نهضت ملی مسکن شهرک شهید سلیمانی اردبیل اظهار کرد: با رفع مشکلات و موانع اداری و همراهی بانک‌های عامل با پیمانکاران، طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ساخت و اجرای نهضت ملی مسکن در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفته که این کار با مجاهدت و تلاش همکاران و پیمانکاران این طرح‌ها محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: حل مشکلات پیمانکاران با بانک ملی ایران و برخی از بانک‌های عامل و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان و امور مالیاتی در دستور کار شورای مسکن استان به ریاست استاندار قرار خواهد گرفت و این موضوع با ورود نماینده عالی دولت در استان به زودی برطرف خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل تاکید کرد: با تلاش و پیگیری معاونت املاک و حقوقی اداره کل ، اسناد مالکیت بیشتر زمین‌های اختصاص یافته به پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به نام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد بقیه اراضی هم طی ماه‌های آینده صادر خواهد شد.

حیدری افزود: پیمانکاران بازوی اجرایی دولت و وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح ملی مسکن هستند و ما برای حل مشکلات و موانع اداری پیمانکاران مصمم هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن استان اردبیل خط قرمز ما بوده و موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که اغلب از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

وی همچنین با قدردانی از اهتمام استاندار و همراهی شهردار اردبیل اظهار کرد: احصا و به روز رسانی قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا از بروز هرگونه مشکل برای مردم و متقاضیان در آینده جلوگیری شود.

تامین سوخت ماشین‌آلات و گرمایش کارگاه، بحث ارزش افزوده و مشکلات مالیاتی و عدم همراهی برخی از بانک‌های عامل استان و همچنین تسریع در رسیدگی به صورت وضعیت‌ها و اسناد مالی از جمله درخواست‌های پیمانکاران در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha