۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85427605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای صبحگاهی در همدان افزایش می‌یابد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85427605
دمای هوای صبحگاهی در همدان افزایش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای صبحگاهی بیشتر نقاط استان امروز سه شنبه به طور نسبی افزایش می یابد و از شدت سردی هوا کاسته می‌شود.

روح الله زاهدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به دلیل تغییرات آب و هوایی در ساعات میانی روز شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

زاهدی افزود: از روز پنجشنبه با ورود موجی به استان در بیشتر نقاط به ویژه مناطق جنوبی استان، بارش رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش برف و باران تا بامداد امروز ادامه داشت، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران‌سنجی مانیزان ملایر با ۲۲ میلیمتر بیشترین بارش را در استان ثبت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: گل‌تپه با سه درجه سانتیگراد زیر صفر و بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۹ سانتیگراد بالای صفر و ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha