پذیرش ۶۳ هزار مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۶۲ هزار و ۹۵۹ مسافر نوروزی (از ۲۷ اسفند پارسال تا صبح امروز هفتم فروردین ۱۴۰۳)، در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان متعلق به آموزش و پرورش این استان پذیرش و اسکان داده شده است.

به گزارش ایرنا، محمد قویدل روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم ، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

وی ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، حفظ شان و حرمت مهمانان نوروزی و به‌ویژه خانواده‌های فرهنگیان را اولویت نخست آموزش و پرورش استان دانست و گفت: این تعداد مسافر ( ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر) در قالب ۱۱ هزار و ۵۹۹ خانواده، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

قویدل خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

وی با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان یادآور شد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به روش حضوری و یا اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha