۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85427838
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در بیشتر مناطق اصفهان

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85427838
پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در بیشتر مناطق اصفهان

اصفهان - ایرنا - اداره کل هواشناسی اصفهان پیش‌بینی کرد که وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک در ۲ روز آینده در بیشتر مناطق استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز سه‌شنبه اعلام کرد: وضعیت جوی امروز و فردا در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گرد و خاک و در برخی مناطق غربی در شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و از بعدازظهر بارش‌های بهاری و احتمال رعد و برق نیز برای پنجشنبه این هفته در سطح استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، دمای هوا در بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان نیز گفت: روز پنجشنبه هفته جاری احتمال بارندگی پراکنده در استان وجود دارد اما انتظار بارش زیاد نداریم.

مینا مُعتمدی در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: گرمترین نقطه استان در شبانه‌روز آینده، خور و بیابانک با ۲۴ و سردترین نقطه، بویین میاندشت با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بویین میاندشت امروز صبح نیز هوای بسیار سردی را با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر پشت سر گذاشت.

مُعتمدی اضافه کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در شبانه روز آینده به ترتیب ۲۰ و پنج درجه سانتیگراد خواهد بود.

بیشترین بارش‌ها در فریدونشهر

کارشناس هواشناسی اصفهان اظهار کرد: بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته استان در ایستگاه‌های اسلام‌آباد موگویی(از توابع شهرستان فریدونشهر) با ۳۰ و فریدونشهر با ۲۷ میلی‌متر ثبت شده است.

مُعتمدی افزود: پس از فریدونشهر، بیشترین بارش به ترتیب در بویین میاندشت با ۲۲، خوانسار و داران با ۲۱ و گلپایگان با ۱۶ میلیمتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

بر اساس اطلاعات پایگاه اینترنتی اداره کل هواشناسی اصفهان، میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان(از اول مهر ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین امسال) ۱۴۴.۲ میلیمتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰.۸ میلیمتر کاهش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha