۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85427887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یزد قابل تحسین است

یزد _ ایرنا _ استاندار یزد گفت: اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد یه ویژه در ایام عید نوروز و ماه رمضان امسال قابل تحسین است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛" مهران فاطمی" با حضور در محل این سازمان، ضمن تقدیر از پرسنل سازمان در برپایی برنامه عیدانه شاد راه نور گفت: یکی از مجموعه های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال های مختلف شاهد اقدامات و حرکت های ارزشمند بوده ایم.

وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیروهای انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کارهای ارزشمند است.

استاندار یزد ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت ها میکند.

وی با اشاره به تجربه بسیار موفق شادراه نور و حضور بی نظیر مردم در این رویداد بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر از این برنامه ها بازدید می کنند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه ها را حس می کنند و یک کار ارزشمند است که سال های بعد میتواند توسعه پیدا کند و نشان می دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هست و باید تکرار و بهتر شود.

فاطمی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می دانیم.

وی در پایان محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص های شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان های خوش سلیقه در غرفه ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند.
برنامه عیدانه شادراه نور در روز ۲۸ اسفند ماه به مدت هفت شب برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha