اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )

تهران - سازمان سنجش آموزش کشور اینفوگرافیک مربوط به مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا ، نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) پایان می‌پذیرد.

اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. افرادی که فقط متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مهلت نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شد و قرار بود شنبه (۱۱ آذر) پایان یابد که تا ۱۵ آذر تمدید شد. سازمان سنجش آموزش کشور همچنین دو روز ۲۷ و ۲۸ آذر را برای نام‌نویسی جاماندگان اعلام کرد و در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha