۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85428044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی احداث می‌کند

اردبیل-ایرنا- معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان در سطح کشور خبر داد و گفت: امسال ۳۰ باب نمازخانه توسط این سازمان در مناطق مختلف کشور احداث خواهد شد.

به گزارش ایرنا داریوش امانی در مراسم کلنگ زنی نماز خانه بین‌راهی در کیلومتر ۱۰۵ محور اردبیل- سرچم، با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ باب نمازخانه بین راهی توسط این سازمان احداث شده است، اظهار کرد: این نمازخانه‌ها کنار راهداری ساخته می‌شود تا درصورت نبود سرمایه گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده راهداری باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ساخت این پروژه را در کنار پلیس راه در جهت استقبال مسافران بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: ایستایی پروژه و پارکینگ و موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین شرایط است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی از آن خواهند داشت.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ متر مربع است، افزود: هزینه احداث این نمازخانه ۵۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

کلیم اله وثوقـی محوطه ساختمانی را ۱۸۶ متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت پنج ماه باید تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

عضو شورای استان اردبیل این پروژه را شامل سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، نمازخانه زنانه و مردانه، وضو خانه زنانه و مردانه، اتاق مادر و کودک، سرایداری و اتاق معلولین برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha