۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85428112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند

زنجان-ایرنا -فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رزمندگان زنجانی، رزمندگانی با خصوصیت غیرت، سخت کوشی و صداقت بودند و صداقت از سر و روی آنان می‌بارید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه‌شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان به رشادت های رزمندگان دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس ساختند.

وی تصریح کرد: چهره شهدا و رزمندگان زنجان در دفاع مقدس برجسته و ممتاز است و یاد و نام شهدای این استان و ایثارگری‌های آنان همواره ماندگار خواهد بود.

رادان اظهار داشت: زنجان یادآور خاطرات دفاع مقدس به خصوص دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی چون شهید "فتحی" و شهید "سلیمانی" است.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان به نامگذاری زنجان به عنوان "پایتخت شور و شعور حسینی" اشاره و تاکید کرد: من شور و شعور حسینی را در رزمندگان زنجانی دیدم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هم افزایی خوب مدیران استانی، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا به مردم ولایی زنجان خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارزیابی مثبت اقدامات و عملکرد انتظامی زنجان، تصریح کرد: پلیس زنجان در تمامی ماموریت ها در حوزه اجتماعی، انتظامی و اقدامات مقابله‌ای که به عهده داشته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

سردار رادان با اشاره به هدفگذاری برای ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در کشور، ابراز کرد: سهم استان زنجان از این خانه های سازمانی قابل توجه و کم سابقه است و عقب ماندگی ها در این خصوص باید جبران شود.

وی به ماهیت ماموریت های پلیس در سطح جامعه پرداخت و عنوان کرد: ما در ماموریت های انتظامی باید بدانیم که این موفقیت ها همواره شامل لطف خداوند متعال است وگرنه هنر ما بدون لطف پروردگار هیچ است.

مسیر خدمت برای نیروی انتظامی در استان هموار است

استاندار زنجان نیز در این دیدار از هم افزایی و ارتباط فراسیسمتی استانداری با مجموعه انتظامی زنجان خبر داد و گفت: مسیر خدمت برای نیروی انتظام در استان هموار است.

محسن افشارچی ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: امید است تشریف فرمایی سردار رادان به استان برای مجموعه انتظامی و کل استان پربرکت باشد.

وی طی گزارش ضمنی از عملکرد مثبت پلیس استان، افزود: رابطه ما با سردار "طراقیه" فرمانده انتظامی استان فراتر از رابطه تعریف شده سیستماتیک و یک رابطه دلی است و بنده مجموعه انتظامی را دوست دارم و محبت و گرمای این رابطه را همواره احساس می کنم.

به گزارش ایرنا، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی پس از استقبال محسن افشارچی استاندار زنجان و سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان با امام جمعه زنجان دیدار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha