۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85428159
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده منتخب جیرفت: کلید توسعه جنوب کرمان وحدت و همدلی است

جیرفت- ایرنا- نماینده منتخب مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: کلید توسعه جنوب استان کرمان وحدت و همدلی است بنابراین باید هم افزایی و هم پوشانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهنام سعیدی شامگاه سه‌شنبه در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مصلی جیرفت اظهار کرد: امروز هرکس بخواهد برای ۲ شهرستان جیرفت و عنبرآباد حاشیه درست کند مطمئن باشید دوستدار مردم نیست.
وی با بیان اینکه دوستی ها و رفاقت ها در جهت خدمت به مردم باشد افزود: جنوب استان کرمان با وجود همه خدمات نظام، کارهای بر زمین مانده و عقب ماندگی های زیادی دارد.
سعیدی تاکید کرد: رقابت ها تمام شده و امروز روز رفاقت، دست به دست هم دادن، تلاش و فداکاری برای این مردم است.
وی با اشاره به حضور معنادار مردم در انتخابات بیان کرد: این مشارکت آگاهانه پیامی دارد که ما مردم وظیفه خود را انجام دادیم و ثابت کردیم هر کجا انقلاب به ما نیاز داشته باشد حضور پیدا می کنیم و الان وقت پاسخ مسئولان و خدمت صادقانه و خالصانه و بی ریای آنها است.
نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد یادآور شد: مردم از مسئولان می خواهند پا به عرصه بگذارند و همه توان خود را صرف خدمت به این کشور و نظام کنند.
وی ادامه داد: مردم همیشه آگاهانه انتخاب می کنند، در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پیدا کردند و پیروز بزرگ این میدان آنها بودند.
سعیدی اضافه کرد: مردم در آزمون اخیر هم سربلندی خود را به اثبات رساندند و موجب شادی دل امام زمان (عج) شدند.
وی با تاکید بر اینکه آمادگی دارد از تجربیات نمایندگان ادوار مجلس استفاده کند افزود: اگر وابستگی های شخصی را کنار بگذاریم و فقط برای مردم و رضای خدا کار کنیم می توانیم گام های مهمی برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha