فرمانده سپاه یزد: پارسال ۲ هزار محفل قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار شد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: پارسال ۲ هزار محفل قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در ۱۲ شهرستان با حضور اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان استان برگزار شد.

سردار " حسین زارع کمالی "روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جزء خوانی، ترتیل خوانی، مباحث مختلف آموزشی و تفسیر در محافل قرآن کریم بسیجیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهای مجموعه سپاه و بسیج توجه به مسائل فرهنگی و قرآنی است به اهمیت تداوم آن در سال‌جاری و گسترده‌تر از سال گذشته در استان تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون حدود سه هزار حافظ قرآن کریم بسیجی در استان فعالیت دارند گفت: این افراد از یک جزء تا ۳۰ جزء حافظ کلام وحی هستند و امسال به دلیل اهمیت موضوع بیش از گذشته تقویت می‌شوند.

زارع کمالی گفت: ۱۲۰ پایگاه مخصوص فعالیت‌های قرآنی با حضور بسیجیان علاقه‌مند و همراهی اساتید مجرب کلام وحی در ۱۲ شهرستان استان با نواحی بسیج همکاری سالانه دارند.

وی تاکید کرد: حدود ۲ هزار قرآن آموز نیز با نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور در دوره‌های آموزشی در بخش‌های مختلف و مرتبط همکاری دارند.

۳۲۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان عضو بسیج هستند و یزد دارای بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha