برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد

ارومیه- ایرنا- شهردار خوی با اشاره به برگزاری ۲ روزه جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این شهر گفت: در قالب این جشن کمک لازم برای آزادی هشت زندانی مالی و غیرعمد فراهم شد.

حسن نصرالله پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در خوی برگزار شد که استقبال خوبی هم از سوی شهروندان و مسافران نوروزی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: در این ۲ شب بیش از پنج هزار نفر مسافر نوروزی و شهروند خویی از این مراسم استقبال کردند و حتی برخی افرادی که قصد مسافرات از طریق مرز رازی داشتند، میهمان این مراسم باشکوه شدند.

برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد

وی با اشاره به حضور هنرمندانی نظیر سالار عقیلی، سامان گوران و مجید افشاری در این مراسم اظهار کرد: همین امر موجب حضور پرشور مردم به ویژه جوانان درجشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) شد.

شهردار خوی با بیان اینکه در این مراسم کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جمع آوری شد، ادامه داد: در این ۲ شب، چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک از سوی مردم و برخی نهادها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی دریافت شد که رقم قابل توجهی بود.

نصرالله پور گفت: با جمع آوری این میزان کمک و با همراهی دادستان خوی، هشت زندانی جرایم غیرعمد در سریع ترین زمان ممکن آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش ایرنا، خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی بوده و بعد از ارومیه بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha