۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85429408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز تاسیس پارک فناوری  سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اخذ شد

سنندج- ایرنا-️ معاون تحقیقات و فناوری  دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اخیرا مجوز تاسیس پارک فناوری سلامت در این دانشگاه از جانب وزارت بهداشت صادر شده که زیرساخت بسیار مهمی محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، افشین ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تاسیس پارک فناوری سلامت سرمایه ای برای استان محسوب شده و می‌تواند دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به سمت دانشگاه‌های نسل سوم پیش ببرد.

وی پارک فناوری سلامت را بستر خوبی برای ارتقای این حوزه دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جاری، این پارک پایه‌گذاری شود و برنامه‌های مربوط به آن جلو رود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: سال گذشته و ۱۴۰۱ این دانشگاه رتبه اول را بین دانشگاه های هم تیپ خود بدست آورد که گامی مهم برای حرکت به سمت دانشگاه‌های تیپ ۲ است.

ملکی توسعه دانشگاه را حاصل همکاری و هماهنگی همه واحدهای تابعه و با پیروی و اجرای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این دستاوردهای بسیار ارزشمند در اثر سال‌ها، تلاش و کار دلسوزانه بدست آمد که جای قدردانی دارد.

۶۳۰ خانه بهداشت، ۱۵۶ مرکز جامع ارائه خدمات سلامت، ۱۱۵ پایگاه بهداشت، ۶۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۶ بیمارستان در کردستان با بیش از هزار پزشک عمومی، ۵۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، نزدیک به ۵۰۰ داروساز و دندان پزشک و بیش از ۱۳ هزار نفر کادر سلامت در واحدهای مختلف به مردم استان خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha