۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85428754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار شکایت مردمی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان ثبت شد

سنندج- ایرنا- مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سال گذشته بیش از سه هزار شکایت و خواسته مردمی از واحدهای تابعه این دانشگاه ثبت و رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا، بابک هدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سال قبل به همه شکایات و درخواست‌های مردمی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان رسیدگی و پاسخ داده شد.

وی یادآورشد: پارسال همچنین ۳۰۰ مورد بازرسی موردی و ادواری از واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام شد.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در بازرسی از واحدهای تابعه دانشگاه، مشکلات احصا و راهکارهای لازم برای برون رفت از وضعیت موجود ارائه شد تا خدمات به مردم ارتقا یابد.

هدایی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه در سال گذشته تمام شد، اضافه کرد: در مرحله اول، خود ارزیابی انجام و تا آخر فروردین امسال نیز، نتایج ارزیابی ها اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی نیز مردم می توانند به صورت شبانه روزی مشکلات و خواسته های خود را در حوزه های بهداشت، درمان و غذا و دارو از طریق سامانه ۱۹۰ اعلام و در سریعترین زمان پاسخ را دریافت کنند.

۶۳۰ خانه بهداشت، ۱۵۶ مرکز جامع ارائه خدمات سلامت، ۱۱۵ پایگاه بهداشت، ۶۹ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ۱۶ بیمارستان در کردستان با بیش از هزار پزشک عمومی، ۵۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، نزدیک به ۵۰۰ داروساز و دندان پزشک و بیش از ۱۳ هزار نفر کادر سلامت در واحدهای مختلف به مردم استان خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha