۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85429681
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره) بازداشت شدند

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که به بازداشت آنان منجر شد.

وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، اتهام هایی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب و اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا با حکم مقام های قضایی دادگستری خوزستان در راستای مبارزه با فساد مالی و اداری طی یکسال اخیر چندین نیرو از دستگاه‌های مختلف استان بازداشت شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha