۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85429885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح اعتکاف علمی در لرستان

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۹
کد خبر: 85429885
اجرای طرح اعتکاف علمی در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح اعتکاف علمی به منظور فراهم کردن محیطی آرام  برای دانش اموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستانهای استان به پایگاه علمی برای دانش اموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است. 

به گزارش ایرنا، رضا عزتی روز جمعه در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم آباد افزود: برای اینکه دانش آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه ای نداشته باشند ۱۵ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس های خود بپردازند.

وی افزود: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست های کنکور و حل آنها می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: برای برگزاری کلاس های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

عزتی اضافه کرد: سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستانها و مناطق کلاس های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha