۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85430045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش بادهای شمالی در بوشهر تداوم دارد

۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85430045
وزش بادهای شمالی در بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای شمالی روی دریا تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط استان و روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ و در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه مناطق شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۰ دقیقه، مد اول ساعت ۱۱:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۸:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha