۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85430769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان مرزنشین سردشتی اهدا شد

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85430769
۴۶ سری جهیزیه به نوعروسان مرزنشین سردشتی اهدا شد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: ۴۶ سری جهیزیه در راستای کمک به امر ازدواج و تشکیل خانواده به افراد تحت پوشش این نهاد  در این شهرستان مرزی اهدا شد.

حسین خضری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر کدام از این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای ضروری ایرانی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی بوده که در مجموع حدود ۲۱ میلیارد یال برای آنها هزینه شده است.

وی بیان کرد: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: با احتساب این مرحله طی یک سال گذشته ۱۴۹ سری جهیزیه با ارزش بیش از ۶۷ میلبارد ریال به نوعروسان واجد شرایط این شهرستان اهدا شده است.

خضری با دعوت از خیّران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان گفت: حمایت‌های کمیته امداد از نوعروسان و زوج‌های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه‌های مشاوره‌ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین جهیزیه نوعروسان در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، بیش از چهار هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر در قالب معیشت بگیر و چند خدمتی، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت هستند.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha