۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سردشتی اهدا شد

مهاباد- ایرنا- مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: ۲۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

سرهنگ عبدالله آذرنیاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر کدام از این جهیزیه‌ها شامل پنج اقلام ضروری برای زندگی از جمله یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی است که ارزش هر سری جهیزیه ۴۰۰ میلیون ریال بوده و در مجموع برای آنها هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان هر سال در چند مرحله با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی، تسهیل در امر ازدواج، کم هزینه و پایدار انجام می‌شود.

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت ادامه داد: سال گذشته نیز ۹۶ سری جهیزیه کامل شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به نوعروسان این شهرستان اهدا شد که ارزش هر سری ۲۸۰ میلیون ریال بود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین جهیزیه نوعروسان در این شهرستان است.

سرهنگ آذرنیاد با دعوت از خیّران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان گفت: حمایت‌های کمیته امداد از نوعروسان و زوج‌های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه‌های مشاوره‌ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است، در این شهرستان چهار هزار و ۱۵۰ نفر زیر پوشش چتر حمایتی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha