معاون استاندار تهران: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش و جوانان پایتخت مناسب است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: اقدامات خوبی از جمله استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها و همچنین جذب اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در ورزش و جوانان پایتخت صورت‌گرفته است.

به گزارش ایرنا، سیدعباس جوهری عصر شنبه با «علی پاکدامن» قهرمان رشته شمشیربازی به خاطر کسب سهمیه المپیک پاریس و مدال جهانی مسابقات مجارستان دیدار و از او تجلیل کرد.

مراسم تقدیر از این قهرمان ارزنده پایتخت در راستای حمایت از قهرمانان ملی استان تهران و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محل استانداری برگزار شد.

جوهری با اشاره به اتفاقات خوبی که در اداره‌کل ورزش و جوانان رقم خورده، اقدامات و فعالیت‌های ورزش استان را با اخلاص و خالصانه عنوان و تأکید کرد: بسیاری از کارها و حمایت‌ها در ورزش و جوانان استان تهران به خوبی انجام شده است.

معاون استاندار تهران: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش و جوانان پایتخت مناسب است

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران همچنین از تلاش‌های مدیرکل که منجر به اتفاقات خوبی در سال ۱۴۰۲ برای ورزش و جوانان استان تهران شد، نیر تقدیر کرد و گفت: ارزیابی‌های مختلف از رویکرد مثبت ورزش تهران، نشان از تلاش و توسعه فعالیت‌ها در این اداره‌کل دارد.

وی از توجه ویژه اداره‌کل به قهرمانان و مدال‌آوران استان تهران هم تشکر کرد و افزود: افتخارآفرینی‌ها در عرصه ورزش و جوانان استان بسیار قابل‌ توجه بوده و نشان‌دهنده آن است که یک همبستگی خوبی در مجموعه مدیریتی ورزش تهران حاکم است.

معاون استاندار تهران: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ورزش و جوانان پایتخت مناسب است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار وظیفه ذاتی اداره ‌کل ورزش و جوانان را ارتباط بیشتر با قهرمانان و ورزشکاران و حمایت از هیات‌های ورزشی رشته‌های مختلف اعلام کرد و گفت: طی ۲ سال گذشته به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده تا همه ورزشکاران، اداره‌کل را خانه خود بدانند و این ارتباط باعث شود تا از حمایت‌ها و همراهی‌های لازم برخوردار شوند.

علی جوادی برای علی پاکدامن آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران استان تهران در بازی‌های المپیک پاریس درخشش خوبی داشته باشند.

در این دیدار، صایبی مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، پیام نظر رییس روابط‌عمومی و حسن داورزنی رییس امور اداری اداره کل، عرب رییس هیات ورزش باستانی و پهلوانی استان و حسین رحیمی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha