پذیرش ۸۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - رییس ستاد اسکان فرهنگیان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۸۶ هزار و ۹۳۷ نفر روز مسافر در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش این استان از ۲۷ اسفند پارسال تا صبح روز شنبه یازدهم فروردین، پذیریش و اسکان داده شد.

محمد قویدل روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: هرچند باتوجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته‌ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

وی با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، اظهار کرد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۵ هزار و ۳۶۱ خانوار پذیرش شده‌اند.

رییس ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان، حفظ شان و حرمت مهمانان نوروزی و به‌ویژه خانواده‌های فرهنگیان را اولویت نخست آموزش و پرورش هرمزگان دانست و اظهار کرد: یک مرکز رفاهی در بندرعباس با ۹۰ تخت و ۲ مرکز در قشم با ۱۱۹ تخت، در کنار مدارس، اسکان فرهنگیان را تامین می‌کند.

قویدل در پایان با قدردانی از زحمات همکاران ستاد اسکان فرهنگیان و مناطق آموزشی استان، ابراز کرد: گذران تعطیلاتی پر از خاطرات زیبا در استان هرمزگان را برای میهمانان نوروزی، آرزومندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha