وضعیت دریایی هرمزگان آرام است

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85431301
وضعیت دریایی هرمزگان آرام است

بندرعباس - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان گفت: وضعیت دریا در محدوده سواحل و آبهای استان آرام و مناسب است و شرایط ترددهای دریایی نیز مساعد پیش‌بینی شده است.

مجتبی حمزه‌نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز (یکشنبه) در بخشی از نقاط استان همچون مناطق دریایی احتمال بارش خفیف است و در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات استان از جمله منطقه بشاگرد رشد ابرهای همرفتی رگبار موقتی و پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی روز جاری در سطح استان افزایش ابرناکی همراه با گرد و غبار محلی پیش بینی می‌شود و احتمال کاهش موقتی دید افقی دور از انتظار نیست.

وضعیت دریایی هرمزگان آرام است

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در روز دوشنبه ۱۳ فروردین نیز از ساعات بعد از ظهر در نقاطی از استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی شده است.

حمزه نژاد ادامه داد: در مناطق دریایی از جمله جزایر غربی کیش و لاوان، وزش باد نسبت شدید شمال غربی و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمالی رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: از روز دوشنبه تا روزهای پایانی هفته جاری در مناطق دریایی استان و جزایر خلیج‌فارس دریا به نسبت مواج پیش بینی می‌شود و اختلال در ترددهای دریایی در جزایر غربی احتمال می‌رود.

این کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: به لحاظ دمایی نیز طی روز جاری افزایش یک تا ۲ درجه ای دما در مناطق شرقی استان مورد انتظار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha