۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85431357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابه‌جایی مسافر در خراسان جنوبی هشت درصد افزایش یافت

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85431357
جابه‌جایی مسافر در خراسان جنوبی هشت درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: مسافران جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل‌ از آن هشت درصد رشد داشته است.

اسدالله جلال‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته ۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۷۱ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جابه‌جا شدند.

وی گفت: جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۱۷۴ هزار و ۳۷۸ سفر انجام شد که تعداد سفرها نیز رشد ۲ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: یک میلیون و ۶۲۲ هزار و ۵۷۱ مسافر هم درون استان جابه‌جا شدند که این تعداد نسبت به سال قبل‌تر ۶ درصد افزایش یافت.

وی افزود: جابه‌جایی این تعداد مسافر در قالب ۸۵ هزار و ۶۰۱ سفر انجام شد که نسبت به سال قبل‌ از نظر تعداد سفرها کاهش ۲ درصدی دارد.

جلال‌زاده اظهار کرد: همچنین پارسال سواری‌های کرایه‌ ۵۱ هزار و ۶۷۵ سفر را با جابه‌جایی ۱۸۵ هزار و ۴۹۱ نفر انجام دادند که از نظر تعداد مسافر یک درصد رشد داشته است.

وی گفت: در این مدت ۳۷ هزار و ۱۰۲ سفر با مینی‌ بوس در استان انجام شده که در این سفرها ۲۹۳ هزار و ۲۰۹ نفر جابه‌جا شدند و تعداد مسافر نسبت به سال قبل‌تر رشد چهار درصدی دارد.

هزار و ۴۵۴ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند و ۳۰۵ دستگاه سواری کرایه، ۲۲۹ دستگاه مینی بوس و ۲۸۴ دستگاه اتوبوس کار جابه‌جایی مسافران از مبدأ ۱۵ پایانه عمومی و خصوصی خراسان جنوبی را انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha