۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85431409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ کودک در طرح حامی تحت حمایت بهزیستی زنجان هستند

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85431409
۸۰۰ کودک در طرح حامی تحت حمایت بهزیستی زنجان هستند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۸۰۰ کودک در طرح حامی تحت حمایت بهزیستی استان هستند و ۶۷۰ خیر و حامی نیز این اداره کل را همراهی می‌کنند.

روح اله خدابنده لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون ۳۶۰ کودک، چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند، اضافه کرد: طرح حامی یکی از طرح هایی موفق بهزیستی برای حمایت از کودکان نیازمند است و خیرین و نیکوکاران می توانند در این مسیر یاریگر بهزیستی باشند.

این مسوول ادامه داد: این افراد می توانند به ادارات بهزیستی استان مراجعه کنند و با تعیین مبلغ ماهیانه کمکی خود موجب ادامه تحصیل و بهبود زندگی کودکان شوند.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از طرح های بهزیستی استان، شکرانه سلامت است، اظهار داشت: در این طرح نیز مبلغ مشخصی از حقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه های اجرایی کسر می شود.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: این مبالغ به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان به منظور کمک به مددجویان تحت پوشش واریز می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان در ابتدای سال گذشته، هفت برنامه با شعار "لبخند بسازیم" به صورت یکپارچه در ادارات بهزیستی استان اجرا شد.

به گفته این مسوول، میزان مشارکت های مردمی به صورت" نقدی، غیر نقدی و خدماتی "در این هفت برنامه بیش از ۱۷ میلیارد ریال بود که ۱۰ میلیارد ریال آن مربوط به عید همدلی در عید فطر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha