۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85431470
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرچم جمهوری اسلامی ایران در گرگان به اهتزاز در آمد+ فیلم

گرگان- ایرنا- همزمان با ۱۲ فروردین ماه پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران امردز (یکشنبه) در میدان شهرداری گرگان به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم حضور داشتند.

پیش از اهتزاز پرچم ایران، گروه سرود آوای رضوان گرگان به اجرای برنامه پرداخت و با توجه به تقارن این روز با ایام لیالی قدر و شب شهادت امام علی (ع) یکی مداحان عصمت و طهارت مداحی و نوحه‌خوانی پرداخت.

فرماندار گرگان در این مراسم گفت: همگان در جمهوری اسلامی ایران شاهد یک خوش سلیقگی و آغاز مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ بودند.

اسماعیل نادری بیان کرد: گلستان و گرگان با حضور آحاد و اقشار مختلف دارای تنوع کاملی از قومیت‌ها و مذاهب است که با وحدت و یکپارچگی مردمانش کنار هم زندگی می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان هم گفت: به رای گذاشتن ساختار سیاسی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک اتفاق و ابتکار جالب از سوی معمار کبیر انقلاب بود.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی اظهار کرد: امام راحل با این کار، به مردم در انتخاب مدل سیاسی اداره کشور، حق انتخاب داد که در طول حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بی‌سابقه بود و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این اقدام انجام شد.

وی اضافه کرد: دشمنان با اتفاقات مهم سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی داشتند، اما به برکت خون شهدا، مجاهدت و ایثارگری‌های مردم در رسیدن به اهداف‌شان موفق نبودند.

وی تاکید کرد: مردم همیشه نشان دادند، با وجود دشمنی، جنگ، تحریم، تهدید و مشکلات موجود، انقلاب اسلامی یک الگو برای تمام دنیا خواهد شد.

وی بیان کرد: وجود انقلاب‌های مختلف و کوتاه شدن دست چپاولگران از بهار غربی، منبعث از جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha