فرزندان گلستان با اتحاد و انسجام گوی سبقت را از حریفان می‌ربایند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان، پس از کسب مدال نقره «مهدی الفتی» ژیمناستیک‌کار و کسب طلای «صابر کاظمی» ملی‌پوش استان والیبال در بازی‌های آسیایی هانگژو در پیامی گفت: فرزندان سرزمین برادری با اتحاد، انسجام و پشتکار گوی سبقت را از رقیبان می‌ربایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌محمد زنگانه روز جمعه در این پیام اظهار کرد: گلستان از دیرباز یکی از پایگاه‌های ورزش قهرمانی کشور بوده و فرزندان رشیدی از این خطه به ایران اسلامی و سراسر دنیا معرفی شدند.

وی بیان کرد: تاریخ‌سازی مهدی الفتی جوان شایسته گلستانی در ورزش ژیمناستیک و کسب مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و کسب مدال طلای صابر کاظمی دیگر جوان برومند این استان همراه با تیم والیبال جمهوری اسلامی در این رقابت‌ها نشان می‌دهد، فرزندان سرزمین برادری با اتحاد، انسجام و پشتکار در پیمودن پله‌های ترقی می‌توانند گوی سبقت را از رقیبان بربایند و پرچم کشور و گلستان را در اهتزاز نگه دارند.

وی تصریح کرد: در واقع این جوانان سلحشور همچون پدران و مادران غیورشان که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب با نثار چهار هزار شهید زمینه سربلندی گلستان را فراهم کردند، این بار موجبات سرافرازی این مردم را در عرصه ورزش مهیا نمودند.

استاندار گلستان افزود: اینجانب کسب این موفقیت‌های ارزشمند توسط مهدی الفتی و صابر کاظمی ملی‌پوشان گلستانی در رشته‌های ژیمناستیک و والیبال را به تمامی شهروندان گلستانی به ویژه خانواده بزرگ ورزش استان و خانواده محترم این ورزشکاران، تبریک عرض می‌نمایم و بر این باورم که فتح قله‌های موفقیت توسط قهرمانان گلستان شایسته ستایش و مایه مباهات است و افقی روشن را پیش روی تمامی استعدادهای ورزشی استان ترسیم می‌کند.

فرزندان گلستان با اتحاد و انسجام گوی سبقت را از حریفان می‌ربایند

«مهدی الفتی» ژیمناستیک‌کار گلستانی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران، حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو امروز در این رشته برای کشور تاریخ‌ساز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا الفتی در فینال پرش خرک با کسب نشان نقره این رقابت‌ها و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی نخستین مدال تاریخ این رشته را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

این ملی‌پوش گلستانی در رقابت با رقبای سرسختش در فینال رقابت‌های پرش خرک با کسب ۱۴.۷۸۳ امتیاز موفق به کسب مدال نقره شد.

در این رشته واتورا تانیگاوا از ژاپن با کسب ۱۵.۱۶ امتیاز به نشان طلا و محمد شارول از مالزی با کسب ۱۴.۴۶۶ امتیاز به نشان برنز این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

پیش از این و در مسابقات فینال ۶ وسیله محمدرضا خسرونژاد در پایان شش با امتیاز ۷۶.۷۳۰ در رده هفتم و محمدرضا حمیدی دیگر نماینده ایران در مسابقات ۶ وسلیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی بود که در پایان این بخش با امتیاز ۷۵.۵۳۲ در رده دهم قرار گرفتند.

همچنین صابر کاظمی ملی‌پوش چپ دست گلستانی تیم ملی والیبال ایران همراه این تیم در رقابت‌های هانگژو به مدال طلا دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha